Eerste dag! - Reisverslag uit Reading, Verenigd Koninkrijk van Suzanne Vugt - WaarBenJij.nu Eerste dag! - Reisverslag uit Reading, Verenigd Koninkrijk van Suzanne Vugt - WaarBenJij.nu

Eerste dag!

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

14 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Reading

Hallo allemaal,

Bij deze mijn eerste reisverslag. Na een vliegreis van een uurtje ben ik al gearriveerd op Londen Stansted. Maar dat moet ik vanaf daar met de trein, metro, trein naar Reading! Dood eng!! Gelukkig zat ik in het vliegtuig langs een meisje die een half jaar in Londen heeft gewoond, dus zij wist mij precies te vertellen hoe ik het beste kon reizen. Ook hebben we het eerste stuk nog gezellig samen gereisd.

Daarna aangekomen in Reading kwam Lena (de vrouw van James Fisher) mij ophalen. Later hebben we nog samen met het gezin bij hen thuis geluncht en heb ik 's middag al 2 paarden gereden en nog wat geholpen op stal.

Ik zit samen met twee Finse meisjes in een huisje wat ook erg gezellig is, we zijn net al wat boodschappen wezen doen voor de rest van de week.

Tot nu toe is het allemaal heel leuk hier! Ik ben erg benieuwd naar de rest van mijn stageperiode!

Tot snel!

  • 14 April 2015 - 22:40

    Mama :

    Leuk begin is het halve werk veel plezier

  • 15 April 2015 - 07:26

    Jolanda:

    Jij bent goed bezig

  • 16 April 2015 - 07:15

    Rian:

    Fijn om te lezen dat je er bent en je al je hobby hebt kunnen uitvoeren. Veel plezier.

  • 20 April 2015 - 08:23

    Monique:

    fijne start Suzanne. Veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Reading

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Mei 2015

Bezoek uit Nederland!

20 April 2015

Alweer 1 week voorbij

14 April 2015

Eerste dag!
Suzanne

Actief sinds 11 April 2015
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 2264

Voorgaande reizen:

11 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: